Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 15:03:05 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01251 
aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Pulli küla, Uuetoa (Uuetoa Pulli 3MW 
päikesepark) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27257757>  (menetlus nr: 
473062), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister